نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با 36٪ عملکرد کلیه می توانم آن را به عقب بر گردیم به حالت عادی؟ مشخص شده است که در دراز مدت از دیابت خواهد شد به آسیب کلیوی منجر شود و القاء کاهش عملکرد کلیه است. گفته شده است که یک رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب برای جلوگیری از عملکرد کلیه از کاهش کمک کننده است. سپس برای افراد مبتلا به دیابت و 36٪ عملکرد کلیه می تواند آنها را از آن به عقب بر گردیم به حالت عادی؟

36٪ عملکرد کلیه به معنی چیزی است که برای دیابتی؟

36٪ عملکرد کلیه به معنی کلیه اند خسارت جدی بوده است و وجود دارد فقط سمت چپ 36٪ کلیه می تواند به طور معمول کار می کنند. در درمانگاه، آن است که در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، اما در نزدیکی مرحله 4، به طوری که تقاضا بیمار را به اتخاذ اقدامات برای کنترل بیماری است. در غیر این صورت، مردم ممکن است نیاز به صورت دیالیز یا پیوند.

راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه کمک

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری و بهبود طب گیاهی چینی سنتی، می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.

برای مردم با 36٪ عملکرد کلیه، آنها ممکن است می تواند عملکرد کلیه خود را به 100٪ بهبود نیست، اما می توانید آن را از کاهش بیشتر جلوگیری و بهبود آن را به برخی از گسترش این ترتیب به یک زندگی بهتر است.

شود توجه به سطح قند خون خود را، اگر شما می خواهید برای کنترل این بیماری خوب، شما باید سطح قند خون ثابت داشته باشد.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد دیابت دارند و یا نیاز به هر گونه کمک در impvoing عملکرد کلیه، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/diabetic-nephropathy-treatment/1474.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، 36٪ عملکرد کلیه، دیابت با 36٪ عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: